Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor man kan skaffe votex eller r-line styling til passat 3c til en rimelig penge? eller må man punge ut og kjøpe dyrt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan høre med en kompis jeg har i tr.hjem,han har nemlig komplett votex styling sett liggende på jobben sin. skal høre med han på mandag om hvilken type det er til å om det er til salgs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan høre med en kompis jeg har i tr.hjem,han har nemlig komplett votex styling sett liggende på jobben sin. skal høre med han på mandag om hvilken type det er til å om det er til salgs :)

 

aha! er interresert i såfal. Blir litt lakk på bilen og da er det kjekt med litt votex..:) bare man ikke må gi hele skjorta for det så..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke passat jeg er ute etter selvsagt, men skulle gjerne også visst om et sted hvor man kunne fått tak i litt rimeligere Votex kit enn møller selger det for. 5500,- for en frontleppe er litt drøyt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke passat jeg er ute etter selvsagt, men skulle gjerne også visst om et sted hvor man kunne fått tak i litt rimeligere Votex kit enn møller selger det for. 5500,- for en frontleppe er litt drøyt ;)

 

ja det er drøyt for en bete plastik! vi får finne det en annen plass.. Noen som vet hvor votex butikken med "riktige" priser er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.