#1 Skrevet Oktober 23, 2010 Noen som har peiling på hvor man kan skaffe votex eller r-line styling til passat 3c til en rimelig penge? eller må man punge ut og kjøpe dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2010 Sedan eller stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2010 stv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2010 kan høre med en kompis jeg har i tr.hjem,han har nemlig komplett votex styling sett liggende på jobben sin. skal høre med han på mandag om hvilken type det er til å om det er til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2010 kan høre med en kompis jeg har i tr.hjem,han har nemlig komplett votex styling sett liggende på jobben sin. skal høre med han på mandag om hvilken type det er til å om det er til salgs aha! er interresert i såfal. Blir litt lakk på bilen og da er det kjekt med litt votex.. bare man ikke må gi hele skjorta for det så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2010 Nå er det ikke passat jeg er ute etter selvsagt, men skulle gjerne også visst om et sted hvor man kunne fått tak i litt rimeligere Votex kit enn møller selger det for. 5500,- for en frontleppe er litt drøyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2010 Nå er det ikke passat jeg er ute etter selvsagt, men skulle gjerne også visst om et sted hvor man kunne fått tak i litt rimeligere Votex kit enn møller selger det for. 5500,- for en frontleppe er litt drøyt ja det er drøyt for en bete plastik! vi får finne det en annen plass.. Noen som vet hvor votex butikken med "riktige" priser er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2010 http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/frame_bottom.php?default_kat=126# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2010 e-bay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...