#1 Skrevet Oktober 24, 2010 Har en (Skoda) med 130 hk tdi. Fikk igår feilmelding "Check alternator", samtidig som batterilampa begynte å lyse. Har målt at dynamoen ikke leverer det den skal, holder derfor nå på å demontere den, slik at jeg kan sjekke om børstene må byttes, før jeg kjøper ny dynamo... Problemet er at vifta er i veien for å få ut den ene av de to boltene, da får jeg jo ikke løs dynamoen... Er det noen som har en "quick-fix" på hva jeg skal løsne for å komme til? Begynner å haste dette nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2010 samme på min A4 130hk tdi. Jeg tok vekk 2-3 riller på vifta for å få ut dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2010 Fikk den da ut etter hvert... må bytte den ene bolten da :-) Får satse på at det er greit å sett inn bolten den andre veien ved montering igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...