Anbefalte innlegg

Bilder av felgene? Og hva koster evt frakt av felger til Østlandet? :)

Skal prøve å ordne noen bilder imorgen, men lover ikke noe. Ang frakt så har jeg sendt felger med posten før, men da ble det som norgespakke, med en felg i hver pakke. Den gangen kostet det 600 kr å sende, men kjenner jeg posten rett har de sikkert satt opp prisen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 32b syncro delebil stående som jeg nå skal hogge.

Karrosseriet er veldig bulkete, så dører og skjermer osv er ingenting å ha. Interiøret er heller ingenting å ha da dette har stått vått i årevis. Motor er heller ingenting å ha, men diverse andre deler i motorrommet er ok.

Ta kontakt ved spørsmål

Bakstilling 500 kr

Ting som er solgt:

Mellomaksling

Starter

bærbroer front

drivakslinger front

fjærbein front

Girkasse

Bakdiff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av felgene? Og hva koster evt frakt av felger til Østlandet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er felgene greie eller? :)

Vil vel kalle dem oppussingsobjekter... Skulle jo ta bilder, men det ble tydeligvis glemt :o Litt mange baller i luften for tiden, med husbygging osv, så bil blir litt nedprioritert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

har du frontlykter som er hele til passat 32b ? om du har kan du ringe meg på 93281778

mvh roald simonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

har du frontlykter som er hele til passat 32b ? om du har kan du ringe meg på 93281778

mvh roald simonsen

Dessverre dårlig med frontlykter til overs :(

Snowflakes felgene ligger her forresten fortsatt om noen er interessert. 500 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har du listene som er under hovedlyktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.