#1 Skrevet Oktober 22, 2010 Bilder av felgene? Og hva koster evt frakt av felger til Østlandet? Skal prøve å ordne noen bilder imorgen, men lover ikke noe. Ang frakt så har jeg sendt felger med posten før, men da ble det som norgespakke, med en felg i hver pakke. Den gangen kostet det 600 kr å sende, men kjenner jeg posten rett har de sikkert satt opp prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2010 (endret) Har en 32b syncro delebil stående som jeg nå skal hogge. Karrosseriet er veldig bulkete, så dører og skjermer osv er ingenting å ha. Interiøret er heller ingenting å ha da dette har stått vått i årevis. Motor er heller ingenting å ha, men diverse andre deler i motorrommet er ok. Ta kontakt ved spørsmål Bakstilling 500 kr Ting som er solgt: Mellomaksling Starter bærbroer front drivakslinger front fjærbein front Girkasse Bakdiff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2010 Diverse liggende ennå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2010 Bilder av felgene? Og hva koster evt frakt av felger til Østlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 Er felgene greie eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2010 Er felgene greie eller? Vil vel kalle dem oppussingsobjekter... Skulle jo ta bilder, men det ble tydeligvis glemt Litt mange baller i luften for tiden, med husbygging osv, så bil blir litt nedprioritert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2011 Snowflakes solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2012 Hei har du frontlykter som er hele til passat 32b ? om du har kan du ringe meg på 93281778 mvh roald simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2012 Hei har du frontlykter som er hele til passat 32b ? om du har kan du ringe meg på 93281778 mvh roald simonsen Dessverre dårlig med frontlykter til overs Snowflakes felgene ligger her forresten fortsatt om noen er interessert. 500 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2012 hei har du listene som er under hovedlyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...