Svinghjul og clutch/trykkplate til 1.8T AEB (brukt)

Anbefalte innlegg

Selger et dobbeltmasse-svinghjul med tilhørende clutch og trykkplate til 1.8T

Denne har stått på en AEB som har gått 150.000 km

 

Prosjekt002.jpg

1111.jpg

 

 

Vet ikke hva dette kan være verdt, 500 kr uten frakt ?

Må vel helst hentes i Trondheim på strekingen opp til Verdal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også byttes mot en bunnpanne fra AEB :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. hvis du ikke har solgt dette. hvor mye skal du ha for det isåfall.. ser at dette er en gammel tråd men jeg prøver lykken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette ja, har 2 stk faktisk :) har et sett som er i bedre stand, kunne tenkt meg 700 for det. Men 500 for dette som er i tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette ja, har 2 stk faktisk :) har et sett som er i bedre stand, kunne tenkt meg 700 for det. Men 500 for dette som er i tråden :)

 

Jeg trenger bare svinghjulet. så hvor mye skulle du hatt for det beste av de isåfall.. har helt ny clutch. men hjelper lite når det er svinghjulet som kaster. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

400 for det beste :) Hvilken clutch har du som er ny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den orginale hvis det var det du lurte på? hehe

 

du har tilfeldigvis ikke et trustelager oxo til orginal clutch har lameller og trykkplate men finner da jo seff ikke igjen lageret. må kanskje endevenne garasjen for å finne dette..

 

Lagt til etter 12 minutter:

 

Ikke ?

 

Lagt til etter 15 minutter:

 

hmm jeg husker nå hvor leg har lagt dette lageret så det trenger jeg ikke.. men jeg kjøper gjerne svinghjulet for 400 kr av deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tenkte i forhold til om du hadde oppgradert clutch.. Ikke alle som passer rett på dobbeltmassesvinghjulet :) Men orginal går bra. Har utløserlageret (var det du mente?) også om du vil ha det ja, uåpnet i pose :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger ikke lageret.. det jeg har er brukt 3 mnd tror jeg så det funker fett.. men jeg vil kjøpe dette av deg ja,,, men du må sende det til meg ettersom jeg bor i Froland.. 1 mil ifra Arendal å hadde ikke planer om å nordover på en stund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpner tråden igjen, har fortsatt et svinghjul, lamell og trykkplate tilsalgs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.