#1 Skrevet Oktober 24, 2010 (endret) Jeg er på jakt etter skiltlyspærer som ikke ryker annen hver uke og heller ikke lyser opp med blått lys to meter bak bilen. Altså er LED uaktuelt, med mindre det finnes noe som holder over tid og ikke lyser for blått og sterkt. Finnes det normale skiltlyspærer som ikke lyser sånn kjedelig hvitt/gult? Jeg hadde noen Osram Cool Blue W5W en gang, og de var ikke så gule, men det er jo ikke W5W-pærer bak der. Bilen er en Golf mk4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2010 disse har jeg kjøpt en gang, de lyser ikke så dramatisk som LED`sa, men gir samme type blåskjær i lyset. Er vanlig halogen http://cgi.ebay.co.uk/Pair-of-W5W-T10-501-Blue-sidelight-xenon-bulbs-HID-look_W0QQitemZ160385681966QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2557bb4a2e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2010 disse har jeg kjøpt en gang, de lyser ikke så dramatisk som LED`sa, men gir samme type blåskjær i lyset. Er vanlig halogen http://cgi.ebay.co.uk/Pair-of-W5W-T10-501-Blue-sidelight-xenon-bulbs-HID-look_W0QQitemZ160385681966QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2557bb4a2e det var ikke w5w han var ute etter:)er vel pinol bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2010 My bad...leste ikke IKKE i innlegget hans. Han selger`n jeg linka til har sikkert det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2010 My bad...leste ikke IKKE i innlegget hans. Han selger`n jeg linka til har sikkert det også Han har ikke festoon (pinol) i annet enn LED, dessverre. Er det W5W som skiltlyspærer på mk6? Hva betyr de doble ikke'ene dine? Ikke noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg bruker Höen halogen, gir et pent naturlig hvitt lys og ikke BLÅTT som HVITE leds gjør. De holdt lenger enn skiltlysholderne mine gjorde, kjøpte de på Scandicshine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2010 Han har ikke festoon (pinol) i annet enn LED, dessverre. Er det W5W som skiltlyspærer på mk6? Hva betyr de doble ikke'ene dine? Ikke noe? Send han en melding på ebay, han skaffer sikker. W5W på MK6 ja. vdr. ikke x2 så så jeg ikke at du skrev at det "ikke var w5w" på din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2010 Höen har på sin side noe om C5W/festoon/pinol, men finner det ikke hos Scandicshine. Jeg får sende en mail og spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2010 Scandicshine hadde selvfølgelig. Det var bare det at det var bilde av en helt annen type pære. Her er C5W. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2010 Har selv hatt Höen på en drøss biler nå, anbefales absolutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...