#1 Skrevet Februar 24, 2005 Ja som topic sier,noen som vet hva 9x16 Brock b1 koster med 215/40 ZR 16 dekk? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2005 Det beste er å ta en tlf selv , men det ligger et sett her på forumet til salgs (6000kr) Tør å tippe en plass mellom 8-10k viss han får tak i Brock! (Ikke noe som jeg vet....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 kostet 9500,- ifjor ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 Lurer på om jeg betalte 8990 for Brock B6'ene jeg hadde på en stund... Kjøpt i fjor.. Fikk de billigere enn vanlig iallefall fordi han ikke klarte å skaffe det jeg egentlig skulle ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 ingen som skal innom i nærmeste framtid og gidd å skjekke for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Telefon: 63 87 86 57 - Faks: 63 87 58 66 Mobil: 920 21 084 - 938 05 589 Åpningstider: Mandag til Fredag 08-19 Lørdag 09-15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 joda kenneth.jeg vet åpningstider og tlf nr.men forrige gang jeg skulle handle felger så ble det ca 200 tlfer til sharif uten hell.skjedde først noe når jeg fikk en til å møte opp personlig der. tlf servicen var RÆVA. ute til lunch,ring på igjen,er på rimi,for masse folk her osv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2005 joda kenneth.jeg vet åpningstider og tlf nr.men forrige gang jeg skulle handle felger så ble det ca 200 tlfer til sharif uten hell.skjedde først noe når jeg fikk en til å møte opp personlig der. tlf servicen var RÆVA. ute til lunch,ring på igjen,er på rimi,for masse folk her osv! Nå må det da være mulighet for å komme igjennom på tlf?? Er verre når det blir vår og "alle" skal ha nye felger eller sommerdekk.... btw: Han hadde problemer med å skaffe brock B1 i fjor husker jeg.. Men kan hende han får inn i år.. Sikkert bare å ringe å høre.. Prat med tommy.. Han har jeg prata mye med når jeg skulle ha felger i fjor.. Han veit hva han har, kan skaffe osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2005 Hvis du går på http://www.styling-tech.no, der selger dem Brock B1 felger. 9x16 til 2290,- stk, men uten dekk da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...