Anbefalte innlegg

Noen som har noen formening om det vil la seg gjøre med 9.5x19" og et20 rundt om på A4 B6?

Ser for meg en del strekk for å få det til, 215 eller 225 iallefall.

 

Har sett B6 med 8.5x18" og litt over et20, men litt usikker på den ekstra tommen i bredde.

Regner med at skjermene må valses litt til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 20x10 et35 på min.....

Da gikk det AKKURAT på innsiden... Med 9,5 et 20 blir det 2,1cm mer klaring på innsiden å 8 mm lenger ut så valsing Ca 5-6 cm tenker jeg blir perfekt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres lovende ut ^^

 

Selve felgen er et40, men må i så fall på med 20mm adaptere. Så får i verste fall dreie av litt på innsiden av felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 9,5x19" ET35 rundt om på min + endel senk.. Forran stikker mer ut enn bak og det subber forran ved full sving, bak går "greit" men det subber når jeg har folk i bilen.. Bak kan jeg sikkert space ut 5 - 10mm men da måtte jeg hatt stivere understell.. Hvis du valser litt bak og gjør noe med innerskjermen, så burde det nok gå :) Forran tviler jeg veldig sterkt på..

 

Andr: Hadde du Larzon Innovation på din? Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres lovende ut ^^

 

Selve felgen er et40, men må i så fall på med 20mm adaptere. Så får i verste fall dreie av litt på innsiden av felgen.

 

Hadde aldri slengt på så unødig brede spacere som 20mm hvis du ikke må, men 15mm er vel minimum standard apapter dersom felgen ikke har 5x112 boltsirkel. Selv 9,5x19 ET25 gjør at du må voldta forskjermene og mulig det kan bli kult, men jeg ville ikke gjort det selv.

 

Hvis du skal ha på felgene og de har annen boltsirkel ville jeg dreid ned 15mm adapter til absolutt min. av nødvendig (f.eks 12mm?) og tatt det derfra. Hvis felgene er 5x112 ville jeg ikke spacet de ut eller spacet de ut veldig lite så de akkurat gikk klar innover foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er 5x120, med et40.

Og i følge H&R så er den minste adapteren 20mm.

 

Så må i så fall begynne å dreie av litt på felgen eller adapteren (hvis det lar seg gjøre).

 

Men har sett en Golf mk4 med samme felger (bare 10" bak og 9" foran) med et23 (bak) og et18 (foran), og der gikk det, dog med god strekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er 5x120, med et40.

Og i følge H&R så er den minste adapteren 20mm.

 

Så må i så fall begynne å dreie av litt på felgen eller adapteren (hvis det lar seg gjøre).

 

Men har sett en Golf mk4 med samme felger (bare 10" bak og 9" foran) med et23 (bak) og et18 (foran), og der gikk det, dog med god strekk.

 

Mener noen har 15mm adapter, sjekk det :)

 

Man ser mye, men ofte ser man ikke at skjermene er dratt ut, eller så forteller ikke eier om problemene med subbing...

 

Hadde selv 9,5x18 ET30 med 225/40 foran og bak på Passat 3B for 10 år siden og det var kult, men jeg angret på det når jeg så hvor jalla det blei med innerskjermene og at lakken ble subbet av hele tiden. 19 tom og 1 cm enda lengre ut hadde jeg droppet glatt, men det kan kanskje fungere på en ren showbil. Brukes bilen hele året vil en slik modding i 8 av 10 tilfeller ødelegge skjermene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innerskjermene er det ikke så nøye med. De er allerede delvis oppspist :P

På b5en hadde jeg bare noen rester igjen rundt om. MEN jeg ser poenget ditt :)

 

Fikk bare "litt" lyst på:

(selvom denne er på luft)

5087014700_5650fdd700_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er mulig Alexander ;)

Men spørs om det blir seende bra ut. Jeg hadde 9,5x19et47 med 10mm spacer, altså effektivt et37. Dette var så på håret loddrett ned fra skjermkanten som du kan få det på min b7. Regner med du har samme plass på din b6?!

 

Så med et20 så vil dine stikke 17mm utafor skjermen, å det begynner å bli litt : smil :

Men jeg kjørte jo på store 235.35.19, så hvis du skviser på 215.35.19 og legger negativ camber, så tror jeg dette bør gå nokså greit egentlig, men selfølgelig perfekt om du hadde fått 15mm spacer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, alt går :)

 

Nå ble felga jeg tittet på solgt da selvfølgelig :P

Men har funnet noen andre som "bare" er 9" foran og hele 10" bak. Så får se hva som skjer. Er disse dumme adapterene som bygger så mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.