#1 Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg skulle hjelpe en kompis å bytte fremre nedre bærearm på en 2001 A6 1.9TDI. Tok av i full fart og la ikke merke til at der er TO hull ved innerste feste før vi skulle montere det nye staget. Sjekket da selvsagt på motsatt side hvilket monteringshull som var brukt der, der var det ytterste hullet brukt. Leste tilfeldigvis i Haynes boken til Passat 2001 mod etterpå, pass på at staget monteres i INNERSTE monteringshull..!!?? Da jeg solgte Passaten i fjor hadde jeg ikke mulighet til å sjekke hvordan det faktisk var. Men inbiller meg at forstillingsdelene til disse bilene er lik. Tok frem boken til A4 som jeg også hadde liggende, der stod akkurat det samme. Men selvsagt er A4'en også solgt så ingen kontroll av virkeligheten der heller. Sjekket hvordan det var montert på min 2.5TDI 2000 mod A6, der var de YTTERSTE hullene brukt... Noen som vet med sikkerhet hva som er riktig? Vil jo tro at de er montert riktig, ellers så ville vel bilen ha spist et dekksett til frokost? Any thoughts?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2010 Monter likt som på andre siden. Du ser vel slitemerker i det hullet der den satt uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg lå på bakken og hadde ikke de beste lysforhold heller, så jeg så ikke så mye innerst, bare kjente med fingrene at der var to hull. Men monterte jo selvsagt likt som på andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2010 nyskjerrig: hva er det andre hullet til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 Tja si det du. Men man skal vel ikke klage, høl e høl... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...