#1 Skrevet Oktober 25, 2010 har en golf 1 cab som jeg pusser opp nå i vinter med ny motor, lakkering og da felger har lyst på noe som dette men er usikker på hva slags dim dett er på felger : P et ect også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2010 de der er nok 9 eller 9.5" bak. hold deg til 8 eller max 9" om du er klar for litt vals/sveisejobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2010 takker : ) det der er vel 14"? hva slags ET burde jeg gå for? ET 15? også hva heter de felgene der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2010 tenkte på bredden jeg, men ja de er nok helt sikker 14". TH-line heter de felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 får vel gå for 9 " bak og 8 " foran som det er på det bildet her : ) med 15 i ET. forslag på dekk dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2010 vet du hvordan et15 kommer til å bli? jeg har 8"x15 et 22 og 9 x15 et08 felger på min einser. 195/45 foran og 205/45 bak, kortet inn bakstillingen 3cm totalt. slik du ser på bilde av den røde er bare teit og ubrukelig. pluss magnet for politi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2010 så sant så sant. så det er 15" på det bildet du la ut? var jo jævlig strøkent da! 15" fyller jo ut hjulbuen mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2010 er 15" felger ja. riktig nok er det negativ camber i tillegg til kortet bakstilling. men slik ser det iallefall bedre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2010 ja så sinnsykt bra ut! passer evt 14" over calipere med 256 mm bremseskiver? eller blir det for trangt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2010 ja så sinnsykt bra ut! passer evt 14" over calipere med 256 mm bremseskiver? eller blir det for trangt? kommer anpå bredde/kant/utforming og et det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...