"dorull" felger på golf 1 cab

Anbefalte innlegg

har en golf 1 cab som jeg pusser opp nå i vinter med ny motor, lakkering og da felger :D

 

har lyst på noe som dette men er usikker på hva slags dim dett er på felger : P et ect også.

 

mk1wineback.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de der er nok 9 eller 9.5" bak. hold deg til 8 eller max 9" om du er klar for litt vals/sveisejobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker : ) det der er vel 14"? hva slags ET burde jeg gå for? ET 15? også hva heter de felgene der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på bredden jeg, men ja de er nok helt sikker 14".

TH-line heter de felgene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel gå for 9 " bak og 8 " foran som det er på det bildet her : ) med 15 i ET.

forslag på dekk dim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hvordan et15 kommer til å bli?

 

jeg har 8"x15 et 22 og 9 x15 et08 felger på min einser. 195/45 foran og 205/45 bak, kortet inn bakstillingen 3cm totalt.

240509_7.sized.jpg

 

 

slik du ser på bilde av den røde er bare teit og ubrukelig. pluss magnet for politi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så sant så sant. så det er 15" på det bildet du la ut? var jo jævlig strøkent da! 15" fyller jo ut hjulbuen mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 15" felger ja. riktig nok er det negativ camber i tillegg til kortet bakstilling. men slik ser det iallefall bedre ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja så sinnsykt bra ut! passer evt 14" over calipere med 256 mm bremseskiver? eller blir det for trangt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja så sinnsykt bra ut! passer evt 14" over calipere med 256 mm bremseskiver? eller blir det for trangt?

 

kommer anpå bredde/kant/utforming og et det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.