Anbefalte innlegg

Hei :) Har original xenon på nærlysene mine, D2s Tror jeg det var, kan jeg bytte pærene og balllasten til noe uorginalt ? f.eks et d2s sett fra vvme?? eller må jeg kjøpe orginale ballaster og pærer? syns nærlysene lyser så dårligt :S byttet pærer i fjor vinter men syns tåkelysene lyser mye bedre enn nærlysene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde dette sjølv på en Golf 4 med orignal xenon. Bytta både pærer og satt inn uorignal 55w ballast frå vvme. Var lite eller ingen forskjell. På den bilen kom eg fram til at det var dårlige lykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er ikke nå problem å ta bort det orginale å sette på noe uorginalt? mtp ledningsnett osv?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo må lodde og få plass til koblinger og ballastane måtte på utsida av lykta med meg. Men usikker korleis det er på A6. Kan vere at du vil få feilmeldinger på pærene om der er sånt på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ballastene sitter under lykta ;) men da skal det vel gå ann å prøve å bytte disse da :) hvis det ikke blir bedre lys så får jeg vel prøve med nye lykter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du ser jo fort om det er enkelt å bytte om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg byttet pærer på min gamle passat til 50W istede for 35W som sitter der orignalt. ble veldig nye bedre lys og funket helt fint.

det sitter jo orignalt 4300K og visst du bytter til 6000K så merker du stor forskjell bare der tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får også overgangs kabel fra uorg. ballast til D2s pære.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare innskyte at org. xenon vanligvis er av veldig god kvalitet, så vil ikke tro at å bytte til noe vvme-greier vil forbedre lyskvaliteten din! Men du må kanskje bytte pærer etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare innskyte at org. xenon vanligvis er av veldig god kvalitet, så vil ikke tro at å bytte til noe vvme-greier vil forbedre lyskvaliteten din! Men du må kanskje bytte pærer etterhvert :)

jeg satt inn nye pærer fra vvme jeg. og det ble veldig stor forskjell. spiller jo ikke så veldig stor rolle hvor dem kommer fra så lenge det funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jo teoretisk sett 4300k lyse sterkere enn 6000k?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God kvalitet eller ei, det er klart et kit fra vvme vil ikke holde like lenge.. Men i bunn å grunn er det fargetemp og reflektor som bestemmer hvor bra lyset er!.

:)

4300k er drittdårlige iforhold til 5000k hvertfall:)

4300k er en varmhvit farge

5000k "lunk" hvit

6000k kald hvit

:)

Halogen er varm hvit :)

Det kan jo sammenlignes med et rom, jo lysere maling du bruker, jo lysere blir det+ det ser større ut

Samme måte med lys jo lysere jo bedre lys:)

Det sies at 6000k lyser 600% bedre enn Halogen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.