#1 Skrevet Oktober 25, 2010 Har søkt gjennom de trådene jeg kunne finne, men har enda ikke fått løst problemet mitt.. Motor er en aan med større turbo, rs2 dyser, grenrør, frontmontert cooler og chip. Har fungert helt normalt inntil for en uke siden.. Det som skjer er når jeg drar på første gang etter oppstart fungerer den normalt, men når jeg skal gasse igjen så virker det som den blir holdt igjen, turbotrykket går opp til 1bar åsså skjer det ingenting mere, fusker å smeller i eksos.. Har nå byttet tenningsmoduler, prøvd annen coilrekke som jeg vet virket, Byttet bensinfilter, byttet resirk ventil, byttet n75, byttet wastegate å fjer, testa om cooler systemet lekker noe det ikke gjør, bytta multigiver på vannrail, bytta lambda, prøvd med org dyser, sjekka får vacum lekkasjer, nå begynner jeg å gå tom for ideer: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2010 Du har ikke sjekket om du har nok suppe tilgjegelig? Kansje bensinpumpa di synger på siste verset? sjekk FPR i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2010 Pluggene er svarte å jamme alle mann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2010 Har søkt gjennom de trådene jeg kunne finne Fant du alle disse? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167917 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 ja har sett på disse, men ingen som har hatt d samme probleme som jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2010 tja... har opplevd at det oppfører seg ca slikt ved gåen luftmasse måler. ellers har jeg jo lest i en annen tråd at du har har kombinert chip, dyser bensintrykk litt "tillfeldig" og da er det bare rein flaks om det fungerer. så jeg ville vel starta der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2010 ellers har jeg jo lest i en annen tråd at du har har kombinert chip, dyser bensintrykk litt "tillfeldig" og da er det bare rein flaks om det fungerer. så jeg ville vel starta der. Enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2010 Rart at det har fungert smertefritt i flere måneder da... Lmm er også bytta uten hell ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2010 Sjekk Timinga at den er 100 % så du ikke fått noe dritt inn i registret . Har selv opplevd slike dritt tilfeller men heldigvis gått bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2010 luft lekkasje?? blowoff ventil (resirken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2010 skrev vel lengre opp at dette var testet og byttet resirk, men ble ingen forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2010 Du har byttet nesten alt, men plugger da?! Bosch F5DPOR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 26, 2010 skal prøve plugger idag så får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 26, 2010 Feil funnet! Simpelt selfølgeli.. Hull på innersiden av slangen på turbon, den biten som lå innenfor slangeklemma så det lak ikke før det ble ca 1bar trykk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 26, 2010 Feil funnet! Simpelt selfølgeli.. Hull på innersiden av slangen på turbon, den biten som lå innenfor slangeklemma så det lak ikke før det ble ca 1bar trykk.. Godt å hør;) Slangen mellom filter og turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 27, 2010 Nei slangen på trykksia ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...