Anbefalte innlegg

Har søkt gjennom de trådene jeg kunne finne, men har enda ikke fått løst problemet mitt.. Motor er en aan med større turbo, rs2 dyser, grenrør, frontmontert cooler og chip. Har fungert helt normalt inntil for en uke siden.. Det som skjer er når jeg drar på første gang etter oppstart fungerer den normalt, men når jeg skal gasse igjen så virker det som den blir holdt igjen, turbotrykket går opp til 1bar åsså skjer det ingenting mere, fusker å smeller i eksos.. Har nå byttet tenningsmoduler, prøvd annen coilrekke som jeg vet virket, Byttet bensinfilter, byttet resirk ventil, byttet n75, byttet wastegate å fjer, testa om cooler systemet lekker noe det ikke gjør, bytta multigiver på vannrail, bytta lambda, prøvd med org dyser, sjekka får vacum lekkasjer, nå begynner jeg å gå tom for ideer: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke sjekket om du har nok suppe tilgjegelig?

Kansje bensinpumpa di synger på siste verset?

 

sjekk FPR i samme slengen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluggene er svarte å jamme alle mann..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har sett på disse, men ingen som har hatt d samme probleme som jeg har sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja... har opplevd at det oppfører seg ca slikt ved gåen luftmasse måler. ellers har jeg jo lest i en annen tråd at du har har kombinert chip, dyser bensintrykk litt "tillfeldig" og da er det bare rein flaks om det fungerer. så jeg ville vel starta der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers har jeg jo lest i en annen tråd at du har har kombinert chip, dyser bensintrykk litt "tillfeldig" og da er det bare rein flaks om det fungerer. så jeg ville vel starta der.

 

Enig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at det har fungert smertefritt i flere måneder da... Lmm er også bytta uten hell ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk Timinga at den er 100 % så du ikke fått noe dritt inn i registret . Har selv opplevd slike dritt tilfeller men heldigvis gått bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

luft lekkasje?? blowoff ventil (resirken)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrev vel lengre opp at dette var testet og byttet resirk, men ble ingen forskjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har byttet nesten alt, men plugger da?!

Bosch F5DPOR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve plugger idag så får vi se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil funnet! Simpelt selfølgeli.. Hull på innersiden av slangen på turbon, den biten som lå innenfor slangeklemma så det lak ikke før det ble ca 1bar trykk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil funnet! Simpelt selfølgeli.. Hull på innersiden av slangen på turbon, den biten som lå innenfor slangeklemma så det lak ikke før det ble ca 1bar trykk..

 

Godt å hør;)

Slangen mellom filter og turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei slangen på trykksia ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.