#1 Skrevet Oktober 25, 2010 (endret) Da jeg ikkje er vant til å ha bredere dekk enn felg så må jeg spør om dette går;) Har ett sett felger på hånd som jeg har sagt jeg skal kjøpe, dekk har jeg i nevnte dimensjon, men så begynte jeg å tenke på om dette passer på hverandre? Noen som har peiling? Og om dette passer, vil det se skikkelig teit ut med bulende dekksider? OBS: Jeg sa feil i sted, har endret dekkdimensjon til 195/40, da det er det jeg har, og ikkje 195/45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2010 Beste bildet jeg har, men det ser sånn ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2010 Seat Ibiza Cupra ble levert med den kombinasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2010 Seat Ibiza Cupra ble levert med den kombinasjonen Riktig noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 Takker, da er jo det ikkje noe problem! Da var det bare å få felgene opp fra Oslo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2010 Nei, nå tuller jeg med dere, det er 195/40 dekk jeg har: dum : Men det burde vel fortsatt gå greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2010 Nei, nå tuller jeg med dere, det er 195/40 dekk jeg har: dum : Men det burde vel fortsatt gå greit? Se denn linken og inlegg nummer 22 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4426691 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2010 Se denn linken og inlegg nummer 22http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4426691 Jepp, da tar jeg sjansen på det. Takker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2010 Fungerer fortsatt gull - eneste forskjell er at du får en mindre dekkside:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...