#1 Skrevet Oktober 25, 2010 Heisann! Skal snart sveise inn bur i min T85 90Q. Har kjøpt bur hos pedersen racing, men slik jeg har skjønt det så må rørene tilpasses noe i lengde. Ettersom jeg ikke har sveist inn bur før så kanskje det er noen her inne som har tips å komme med for å få sveist mest mulig rundt alle rør, samt hvordan det kan være lurt å starte med monteringen. Bilder er jo fint hvis noen har... Kanskje det kan bli en "how-to" tråd ut av det til slutt! Skulle jo tro det er behov. Even:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2010 Start med hovedbøylen og deretter bakoverstreberne. Deretter kryss. Sier seg igrunnen selv hvordan du må tilpasse røra men to vinkelslipere er greit. En med kappskive og en med slipeskive. Er du nøye med tilpassing av røra sparer du mye tid ved sveising og det ser mye bedre ut. Husk også mye strøm da du vil oppnå skikkelig innbrenning på sveisene. Beste inspirasjon og tips er å se på bilder av diverse bur både her på forumet og ellers inni internettet. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2010 Takker! Men det er vel ikke mulig å få sveist helt rundt alle rør, eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2010 Jo, du må sveise rundt alle rør, dette er også mulig med å flytte buret litt rundt og bruke triks som bokser eller hull i gulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2010 Som Lars Olav skriver så må du sveise rundt alle rør. Buret må uansett være skrudd så da kan du pelle det ut for lettere tilgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2010 Da har jeg fått noen ideer iallefall! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...