Anbefalte innlegg

hehe :nana:

Blir ganske mykt når man bare har 11psi i trykk på bagsa foran.. Jeg kjører ca 2-3cm lavere med luft enn jeg var på coilovers. Dytter jeg i litt mere trykk så er det helt perfekt å kjøre med. behagelig. At jeg kjører lavt kan vell noen av de som var på sommeravslutningen på mandagstreffene til oslo lokallag i sanvika fortelle, da jeg subbet på de hvite stripene på parkeringsplassen.

Men jeg har aldri prøvd et annet sett så jeg kan ikke si hva som er best osv. eneste jeg kan si er at jeg er strålendes fornøyd med airlift settet mitt. Vell verdt pengene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjernkontroll dvs kan styre høyden fra nøkkelringen :) (som defa kontroll osv)

f. eks du kommer gående mot bilen og trykker på ride high så hever den seg til lagret innstilling.. + at du kan leke med høyden FBSS :)

Tøfft! Enda en grunn til at jeg vil ha bags..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en måte å avgjøre dette på: Bård og Jon Christer, legg ut bilde av kjørehøyde, så ser man hvem som er lavest;)

Like he said!

Sleng ut bilder !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gode tilbud på vwvortex forumet nå(bagriders) De bruker kun airlift dempere, men man kan velge om man skal ha manuell, autopilot(airlift9, eller accuair styring..

men må si airlift får vw til å sitte pent!

40916_420400891942_631221942_4953959_300

4616353720_cae56dfd29_b.jpg

4544325605_1975667a2f_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har desverre ikke noen bilder fra under kjøring desverre med her er noen bilder av den mens den sover :)

DSC03435.jpg

Min1.jpg

DSC03534Kopi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har desverre ikke noen bilder fra under kjøring desverre med her er noen bilder av den mens den sover :)

DSC03435.jpg

Min1.jpg

DSC03534Kopi.jpg

Hvertfall lavt nok! :)

Jeg har ikke planer om å ha felgen bak skjermen bak.. så er mer enn fornøyd vis jeg får ett sett til min, som går like lavt som ditt :)

Får se hva jeg gjør når penga er inne på konto :) Må jo ha en julegave til meg selv og.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjørehøyden til Anders.: rock :

17052010256.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ganske mykt når man bare har 11psi i trykk på bagsa foran.. Jeg kjører ca 2-3cm lavere med luft enn jeg var på coilovers. Dytter jeg i litt mere trykk så er det helt perfekt å kjøre med. behagelig. At jeg kjører lavt kan vell noen av de som var på sommeravslutningen på mandagstreffene til oslo lokallag i sanvika fortelle, da jeg subbet på de hvite stripene på parkeringsplassen.

Men jeg har aldri prøvd et annet sett så jeg kan ikke si hva som er best osv. eneste jeg kan si er at jeg er strålendes fornøyd med airlift settet mitt. Vell verdt pengene

øøøøh..kom du ned i underetasjen i det p-huset i den høyden....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

øøøøh..kom du ned i underetasjen i det p-huset i den høyden....

neeeei, men er jo derfor man har luft.. heve for de vanskelige stedene for så å slippe den ned igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med kjørehøyde bilder her synes jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører bitte litt lavere enn dette :) da dette var med coils :)

DSC_0307.jpg

DSC_0318.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en 06 touran 2,0tdi dsg er det samme fjærben på denne som på Mk5 2,0tdi 4motion sånn angående har lenge hatt tanker om luft selv, men ettersom dette er en bruksbil, så er jeg litt usikker i forhold til vintern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neeeei, men er jo derfor man har luft.. heve for de vanskelige stedene for så å slippe den ned igjen...

trodde det var snakk om kjørehøyde jeg, vil ikke påstå at justering etter at man har kjørt ned i et garasjehus for å møte fellow`s og parkere er kjørehøyde...: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.