#1 Skrevet Februar 24, 2005 Noen som kjenner til Kerscher-styling?? Tenker da spesiellt på sportline til A4-B5.. Hvordan er dette å montere?? Og hvordan er passformen?? Har kitet liggende på hobby-rommet og det ser veldig bra ut, men er jo ikke sikkert det passer like bra på bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2005 Noen som kjenner til Kerscher-styling??Tenker da spesiellt på sportline til A4-B5.. Hvordan er dette å montere?? Og hvordan er passformen?? Har kitet liggende på hobby-rommet og det ser veldig bra ut, men er jo ikke sikkert det passer like bra på bilen.... Hadde Kerscher-forfanger på min 99 Passat 3B. Glassfiber mener jeg det var... Kjenner ikke generelt til kvaliteten på Kerscher-styling og mulig de har kommet seg siden da eller at det finnes ulike fangere avhengig av pris, men en ting må jeg si: Hvis jeg ikke hadde fått hjelp av Onkel Tom til å tilpasse fangeren sammen med orig.fangeren så hadde jeg nok drevet med dette i garasjen ennå... Og gitterne som fulgte med måtte festes i påsatt sparkel på baksiden, ikke akkurat "rett-på" for å si det sånn... Men det blei bra på bilen tilslutt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 Er i glassfiber kitet mitt og. Tror ikke kerscher leverer i annet enn glassfiber... Slipper heldigvis å tilpasse noe til originalfanger ettersom det er hele fangere det dreier seg om. Og til å feste gitteret som følger med er det faktisk ferdig monterte fester. Så noe har de da skjerpet seg på...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 En kamerat av meg har Kerscher styling på sin A4. Passformen er veldig bra og resultatet fint å se på mener jeg. Bilen er forøvrig til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...