Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til Kerscher-styling??

Tenker da spesiellt på sportline til A4-B5..

Hvordan er dette å montere?? Og hvordan er passformen?? Har kitet liggende på hobby-rommet og det ser veldig bra ut, men er jo ikke sikkert det passer like bra på bilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til Kerscher-styling??

Tenker da spesiellt på sportline til A4-B5..

Hvordan er dette å montere?? Og hvordan er passformen?? Har kitet liggende på hobby-rommet og det ser veldig bra ut, men er jo ikke sikkert det passer like bra på bilen....

 

Hadde Kerscher-forfanger på min 99 Passat 3B. Glassfiber mener jeg det var... Kjenner ikke generelt til kvaliteten på Kerscher-styling og mulig de har kommet seg siden da eller at det finnes ulike fangere avhengig av pris, men en ting må jeg si: Hvis jeg ikke hadde fått hjelp av Onkel Tom til å tilpasse fangeren sammen med orig.fangeren så hadde jeg nok drevet med dette i garasjen ennå... Og gitterne som fulgte med måtte festes i påsatt sparkel på baksiden, ikke akkurat "rett-på" for å si det sånn... Men det blei bra på bilen tilslutt da :)

passat20v2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i glassfiber kitet mitt og. Tror ikke kerscher leverer i annet enn glassfiber... Slipper heldigvis å tilpasse noe til originalfanger ettersom det er hele fangere det dreier seg om. Og til å feste gitteret som følger med er det faktisk ferdig monterte fester. Så noe har de da skjerpet seg på......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg har Kerscher styling på sin A4. Passformen er veldig bra og resultatet fint å se på mener jeg.

Bilen er forøvrig til salgs.

A4tq.JPG

A4TQ2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.