#1 Skrevet Oktober 26, 2010 VInteren har kommet og jeg lurer på hvordan jeg kan heve bilen, slik ser det ut på bakdekket: OBS stort bilde http://www.tyweb.no/bilde.JPG prøvde å skru ned den øveste delen på toppen av den oransje, men den satt som pokker, er det den jeg skal skru ned eller? eventuelt HOW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2010 (endret) På en ordinær demper ville det jo vært nedover for å senke den. På denne typen bakdempere med fjær montert separat vil det logiske være å skru nedover, slik at demperen blir fysisk lengre, men har ikke gjort det før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2010 altså den lille oransje over den "store" oransje, den skal oppover, for det er ikke noe problem, er langt verre å skru den "nedover"... altså.. (nå tenker jeg på den oransje, som er lengst neders (nærmest hjulet). der er det en "slags" mutter på toppen som jeg kan skru på... skal den oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...