Anbefalte innlegg

Finnes det noen som er forhandler for dette i Norge, eller andre steder?

102329106595654361.jpg

1045915665111110756.jpg

1454636233118625980.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huffda, men felgene var særdeles kledelige!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes faktisk dette så rimelig tøfft ut jeg da. litt andre farger så tror jeg det hadde vært bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er skikkelig kult jeg!

Liker fargen også!

Lurer selv hvor man får tak i dette kitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det feltet bak lakkert i svart og ikke sølv tror jeg det kunne blitt kult jeg:) (gjerne med litt mindre krom i grillen, samt uten reklamen/dekoren også)

 

PS. Sett her: http://mr-design.softbox.net/ ? Ser ut som dette er hjemmesiden deres. Hvis du sender en mail, kan de sikkert opplyse om nærmeste forhandler:)

 

PS 2. Her er flere bilder, samt priser: http://www.worldcarfans.com/110092128513/volkswagen-touran-by-mr-car-design

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der må være den deiligste Touran rumpa jeg har sett ass! :D helt rett etter min mening :) clean`t å fint kit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre tyske venner har lagd endel "custom" hekkfangere med dobbel eksos som på bildet.Frontleppa ser ut som golf gt leppe,vet det er en kar i tyskland som har brukt den på facelift.Han har nå bygd om til audi front,noe som ser veldig bra ut.

Bare fantasien som setter grenser,men cross breddinga vurderes strekt!

 

Spør du meg er dette liiiitt fetere,i tillegg til lakkerte cross breddere: rock :

 

tourannews2009011d.jpg

 

Golf 5 GT leppe:

vwauditreffendren609090.jpg

 

Audi front:

treffenneuwied034amigo.jpg

treffenneuwied120as.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sikler også på Cross bredding, men sikler enda mere etter en løsning som "samler" eksos i en bra løsning!

Enderør som stikker ut under fanger er altfor dårlig, og da kan man like godt la det være etter min menig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sikler også på Cross bredding, men sikler enda mere etter en løsning som "samler" eksos i en bra løsning!

Enderør som stikker ut under fanger er altfor dårlig, og da kan man like godt la det være etter min menig.

 

Ja sant det,eneste som irriterer meg litt ved å ha eksosen som på bildene er at bilen blir svart i ræva med en gang: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er nok ulempen med å ha hvit bil vil jeg tro... Men hvitt er pent da! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er nok ulempen med å ha hvit bil vil jeg tro... Men hvitt er pent da! :-)

 

Ja jeg har jo prøvd med "vanlig" eksos...og det er ett helvette!!! med hvit bil: bråk :

Men på den andre siden så er det jo ganske clean med eksos som ikke syns:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer sterkt å bytte til facelift når jeg ser dette ass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.