#26 Skrevet November 12, 2010 Og bilen startet uten noen form for sykdommer!! Takk for all hjelp!! Får prøvekjøre litt i helga å se hvordan den oppfører seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 1, 2012 (endret) Som spurt i topic, er det mulig? Tror ikke den har dette dekselet som må fjernes på bildene i denne tråden. En eller annen sopp som har slettet tråden min og flyttet spm mitt inn i en tråd der løsningen på hans motor er besvart, men ikke denne jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 3, 2012 Tja, kanskje mulig med noe helt annet. Grunnen til at du bytter er at termostaten din er konstant åpen eller lukket? På min 2.5 tdi er termostaten konstant åpen. Jeg var særdeles liten lysten å ta fatt på hele denne jobben kun for en termostat. Disse skal byttes ved å løsne tre skruer, punktum! Deg jeg gjorde var å kjøpe et inline termostathus som jeg koblet mellom radiator og nedre inntak på motoren. I dette står det en standard termostat. Eneste endringen jeg gjorde var å lage et lite hull som gir en liten vannflow. Dette for å sørge for at den blir varm nok til å åpne seg siden den henger i "friluft". Har fungert veldig bra i ettertid, men jeg kommer nok også til å forsøke med en termostat uten hull siden kjølekapasiteten åpenbart har vist seg å være rikelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 4, 2012 ja, den står konstant åpen tror jeg. Mulig jeg venter til sommers, for ikke noe problem med varme inni bilen, men ifølge vagcom så ligger den på 60- 70 grader under kjøring. Mulig det er temp sensoren som viser feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 4, 2012 Det er vel opptil flere temp sensorer som man kan koble seg til gjennom vagcom, så etter en stund bør dem stort sett vise det samme. Det som indikerte feil med meg var at det tok veldig lang tid før bilen ble varm, og så falt temperaturen i lengre nedoverbakker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...