#1 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg sliter med at sikringen til bensinpumpa ryker i ett sett. Kansje 5 min mellom hver gang. Har nylig byttet bensinpumpe for andre gang på 1 mnd. Og utallige sikringer. Har kjøpt nytt rele' i dag ((PA66-GF25) 645). Men, finner ikke noe rele' i bilen som matcher denne. Kjøpte rele' på møller fredrikstad. Hva kan være feilen? Trenger virkelig hjelp. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg sliter med at sikringen til bensinpumpa ryker i ett sett. Kansje 5 min mellom hver gang.Har nylig byttet bensinpumpe for andre gang på 1 mnd. Og utallige sikringer. Har kjøpt nytt rele' i dag ((PA66-GF25) 645). Men, finner ikke noe rele' i bilen som matcher denne. Kjøpte rele' på møller fredrikstad. Hva kan være feilen? Trenger virkelig hjelp. Takk. er det ingenting annet på en kursen? E det ikke det hadde jeg lagt opp nye ledninger fra releet og til tanken, og ev nye ledninger inni tanken. Det kan være du har et brudd eller en slitasje slik at strømmen kryper over til jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2010 Dat kan være det, har ikke feilsøkt ledningene. Men siden det er så likt mellom hver gang sikringen ryker virker det som det er en elektrisk komponent, (f.eks. Rele'). Kun bensinpumpe på den kursen ja. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2010 Ifølge skjema er sikring etter rele og går kun til bensinpumpen, da må det letes mellom sikring og bensinpumpen etter dårlige ledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2010 Ifølge skjema er sikring etter rele og går kun til bensinpumpen, da må det letes mellom sikring og bensinpumpen etter dårlige ledninger. Ok. Takk for hjelpen. Går ut og feilsøker nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2010 Ifølge skjema er sikring etter rele og går kun til bensinpumpen, da må det letes mellom sikring og bensinpumpen etter dårlige ledninger. Hvor har du det skjema fra? Ligger det på nett? Eventuelt link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2010 Via jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2012 hei. eg har ogå problmer med bensinpumpe /rele. Får ikkje strøm til pumpa, samtidigt som eg har mistet gnist på pluggene. bilen stoppet under kjøring.Det virker som om du har peiling. hva kan det være som er galt. Audi avant Q 2,6 1997. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 Kan være defekt veivgiver feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...