#1 Skrevet Oktober 26, 2010 Hei har prøvd å "jekke" disse ut en god stund nå men ga meg før jeg slo sunt interiøret. Tenkte at kansje man skal spørre her inne om hjelp før det skjer.. Legger ved ett bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2010 Lurer også på hvordan man tar ut "drikkeholderen", men hos meg gjelder det de som sitter under baksetet...?? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2010 Da er kortholderen fjernet å byttet ut med en kopp holder til... Var bare å jekke ut dekslet rundt #kortholder-varselknapp-koppholder# forsiktig på undersiden først, så kom resten i tur å orden. Selve fjerningen av holderen var å bruke ett tynt flatt skrujern å stikke forsikti inn øverst til høyre ( hullene ser akkurat ut som de på en spiller man skal ha ut av konsollen ( flat type) for så å trekke litt ut, å gjenta på topp venstre side så trekk ut. Husk det er en ledning montert i bak kant av holderen.. Regner med du må gjøre det samme på setene Lars, fjerne det irundt først.. Jeg vet ikke men verdt ett forsøk. Da gjenstår det bare å få ut luft kanalen over.. Noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2010 Luftekanalen har jeg fått av før, mener jeg. Først ta av ventildekselet der, de er klipset i fra siden (innlysende nok). Så var det vel egentlig bare å bruke flatskrujern (plastikkverktøy om du har det). Men det var jo på A4, hvem vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2010 Luftekanalen har jeg fått av før, mener jeg. Først ta av ventildekselet der, de er klipset i fra siden (innlysende nok). Så var det vel egentlig bare å bruke flatskrujern (plastikkverktøy om du har det). Men det var jo på A4, hvem vet... Kremt... eeeeehhh nei de var vist klippset på toppen og bunnen og.. Dekslet er vist av aluminium å skal si deg det ga etter jaja da er det bare plastikk "huset" igjen da Men det sitter som FAN.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2010 Da må det være ulikt! Da jeg gjorde det var de lette å få ut, husker vi måtte operere litt, fordi forrige eier hadde en sånn 'flott' nokia-mobilholder fra 1999 som ikke ville ut, også stakk isolasjonen ut av glippen mellom luftekanal og øvrig dash. Men du får ha lykke til da, håper du slipper å finne fram brekkjernet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2010 Hehehe finnes mange geniale løsniger fra forrige eiere's standhaftighet. Joda må da indeli tro man slipper å gå så drastisk til verks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...