#1 Skrevet Oktober 26, 2010 har noen senterkopper til felgene mine som er i plast,chromen på dem har begynnt å flasse og jeg vil gjerne få fiksa dette,noen som veit om noen som legger chrome eller som sprøytelakker "chrome" på plast? har søkt litt på forumet men finner ikke helt de svarene jeg er ute etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2010 Er det slik du tenker på? Mener Bentsen Car Custom i porsgrunn har utstyr til dette. Men sånn prismessig så vil det nok lønne seg å spore opp nye senterkopper.. Eventuelt nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2010 Er det slik du tenker på? Mener Bentsen Car Custom i porsgrunn har utstyr til dette. Men sånn prismessig så vil det nok lønne seg å spore opp nye senterkopper.. Eventuelt nye felger tja,senterkoppene er ikke å få tak i nye,og nesten umulig å finne brukte også,så et eller annet må jeg gjøre med dem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...