#1 Skrevet Oktober 26, 2010 hei sliter med at bilen fortsatt er veldig tung på rattet etter bytte av servopumpe på en s2 aby, kjenner ikke ut som man får noe hjelp av servo`n. har prøvd å lufte ved å heise opp bilen i front og svingt fram og tilbake uten at det hjelper noen som har noen ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2010 Hvordan var den før da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2010 ganske lett på rattet:) spørs om får bytte over til gamle servo pumpa i morra og se hvordan det blir da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2010 bare å starte bilen å ta deg en kjøretur, å ha lokket til servooljen av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2010 Trenger da ikke kjøre deg en tur. Stå på tomgang og sving fra side til side.. HELT til hver side..Men lokket oppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2010 har prøvd å svinge til hver side flere ganger med lokket oppe, hjelper ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2012 Kom du noe vei med det? Sliter litt etter å ha hatt opp servopumpa mi. Er den så vanskelig å lufte at det bare er å ta tia til hjelp? Står med hjula over bakken og lokket til tanken oppe. Prøvd både med og uten motor i gang og variert turtall. Fra side til side, men ingenting skjer. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2012 nei kommer ingen vei:) så lurer litt på om systemet ikke er helt tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg fant iallefall ut hva som var feil. Jeg har overhalt pumpa mi også hadde jeg klart å sette ene skiva som sitter på "skovlehjulet" feil vei. Etter jeg hadde den opp igjen og starta opp lufta den seg etter et par sving. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...