#1 Skrevet Oktober 26, 2010 er det noen som har montert kina kopi navi/dvd i passat 3c og har ein grei framgangsmetode? virker desse greit eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2010 nei, men har byttet ut spillern i bilen min så jeg veit hvordan man gjør det visst det hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2010 har du satt i sånn kina dvd? er dei greie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2010 Har satt det inn i Golf V / VI. Smal sak å montere. Bare å skru ut den gamle og sette inn den nye. Antenna legger du under dashbordet, opp mot vinduet (og ikke under noe metall). Ramma som sitter rundt spilleren drar du forsiktig av. Begynn nederst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2010 har du satt i sånn kina dvd? er dei greie? nei, jeg har ikke noe kina greier. jeg har ordentlig RNS-510 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2010 funka fint nå. takk for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2010 nei, jeg har ikke noe kina greier. jeg har ordentlig RNS-510 Og hvor tror du den er lagd/produsert ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2010 Og hvor tror du den er lagd/produsert ? hehe tyskland hos blaupunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2010 er nok laga på samme plass, bare noen som har laga ny prislapp:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...