#1 Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg byttet tilleggskjøler på min Coupe forrige helg. Fikk da se at motorfestet som på siden foran på motoren ikke tok tak i tverplata i fronten. Det vil si STOR klaring mellom disse to. Så heller ingen justering på festet. Selve foringen satt der, men spørsmålet mitt er om det skal være en slags foring som "mottager" i karrosserifronten også? Er blitt bygd om til B4-front av forrige eier, men hva jeg vet byttes ikke denne plata i fronten? (tenkte en mulig årssak var at det kanskje var byttet frontplate til B4 men ikke motorfeste fra B4) Edit: Fant et bilde (nr 22) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2010 Som du ser på bildet ditt består den av 9, 22 og selve foringa i mellom. Og ja, den sitter litt løst. Har bytta til stivt feste foran fra 034 som sitter rimlig stramt på både motorside og karosseri side, og kan ikke annet enn å si at det ble bra, merka faktisk at drivverket virka strammere med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2010 Som du ser på bildet ditt består den av 9, 22 og selve foringa i mellom. Og ja, den sitter litt løst. Har bytta til stivt feste foran fra 034 som sitter rimlig stramt på både motorside og karosseri side, og kan ikke annet enn å si at det ble bra, merka faktisk at drivverket virka strammere med en gang. Vet at disse pleier å stå løst, men her var det unormalt stor avstand synes jeg: klø : Har du en link til dette motorfestet Morten? Kan være noe sånt jeg trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2010 Foringen har delenummer 811 199 339 B Bilstein sin versjon, her står også målene på denne: http://cgi.ebay.de/Anschlagpuffer-Motoraufhangung-Audi-80-100-FEBI-/120335518588?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c048e4b7c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2010 Vet at disse pleier å stå løst, men her var det unormalt stor avstand synes jeg: klø :Har du en link til dette motorfestet Morten? Kan være noe sånt jeg trenger. http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-snub-bracket-many-cyl-applications-p-180.html jeg nuka den litt i microen og brukte mye makt, så smatt den på utstikkern fra motorn plutselig fordel med litt fett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2010 Her må det kunne gå an å bytte ut posisjon 9 med ditto fra Golf 1. Da blir gummiforinga sittende fast i og med at dette festet ikke er åpent nedover. Om man ikke synes dette blir fast nok i fisken kan man eventuelt bytte ut gummien med en tilsvarende del i poly. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...