Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter en turbotimer til min 99mod s4 2,7biturbo som kan la motoren gå i 3-4min etter kjøring selv om jeg låser bilen og går fra den. Vet ikke om det er sånn at man må la nøkkel stå i og ha med en nøkkel nr 2 for å låse å gå, men det vet kanskje noen av dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei, morsom bil du har :) "lekte" litt med deg i nordbytunellen forrige søndag på vei hjem fra ingerstrand, husker du? hehe :)

Men nok offtopic, Vanelig vil turbotimereren "erstatte" nøkkelen når den er aktiv, HVIS den blir koplet riktig selvsagt. Dvs: Du tar ut nøkkelen, låser og går. Bilen blir stående og gå på tomgang i innstilt tid.

Det som er greit og sikte etter en som passer sån nogelunde inn i bilen og har Engelsk/norsk bruksannvisning.

Her er noen:

http://maxam-tuning.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=timer&osCsid=6nujsskhbhr33h74hgbd86isb0&x=0&y=0

Lykke til!

Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha det var deg ja ^^ bilen din gikk ikke dårlig ; ) men var litt sliten så måtte kjøre mot nesodden på avkjørselen.

Takk for tips btw, skal se om jeg får det til hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) fart i din også, hehe. Får si ifra hvis du trenger hjelp med oppkopling av evt timer da, så ordner vi sikkert noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg spør dumt her nå, men ble veldig nysgjerrig på dette jeg også. :)

En slik "after run pump"... Er det i disse bilene orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbotimer er bortkastet penger etter min mening. Hvor ofte er det du trompkjører bilen din og stopper den rett etterpå uten og kjøre rolig et lite stykke først?

Men bruker du bilen mye på bane kan det kansje vært lurt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg spør dumt her nå, men ble veldig nysgjerrig på dette jeg også. :)

En slik "after run pump"... Er det i disse bilene orginalt?

Kikk under innsuget ditt, der sitter en liten elektrisk pumpe ;) Skjelden den starter da termostaten som styrer den orginalt ikke kobler inn før på 120 grader, hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.