#1 Skrevet Oktober 27, 2010 (endret) Hei! Jeg er på jakt etter en turbotimer til min 99mod s4 2,7biturbo som kan la motoren gå i 3-4min etter kjøring selv om jeg låser bilen og går fra den. Vet ikke om det er sånn at man må la nøkkel stå i og ha med en nøkkel nr 2 for å låse å gå, men det vet kanskje noen av dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2010 Hei hei, morsom bil du har "lekte" litt med deg i nordbytunellen forrige søndag på vei hjem fra ingerstrand, husker du? hehe Men nok offtopic, Vanelig vil turbotimereren "erstatte" nøkkelen når den er aktiv, HVIS den blir koplet riktig selvsagt. Dvs: Du tar ut nøkkelen, låser og går. Bilen blir stående og gå på tomgang i innstilt tid. Det som er greit og sikte etter en som passer sån nogelunde inn i bilen og har Engelsk/norsk bruksannvisning. Her er noen: http://maxam-tuning.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=timer&osCsid=6nujsskhbhr33h74hgbd86isb0&x=0&y=0 Lykke til! Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2010 haha det var deg ja ^^ bilen din gikk ikke dårlig ; ) men var litt sliten så måtte kjøre mot nesodden på avkjørselen. Takk for tips btw, skal se om jeg får det til hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2010 fart i din også, hehe. Får si ifra hvis du trenger hjelp med oppkopling av evt timer da, så ordner vi sikkert noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2010 Så lenge du har en fungerende "after run pump" skulle det ikke være nødvendig med noen turbo timer. Denne sirkulerer kjølevann til turboene etter at motoren er slått av. Ville heller foreslå en slik her: http://www.034motorsport.com/engine-components-27tt-thermal-switch-27t-after-run-coolant-pump-p-20394.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2010 Mulig jeg spør dumt her nå, men ble veldig nysgjerrig på dette jeg også. En slik "after run pump"... Er det i disse bilene orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2010 Turbotimer er bortkastet penger etter min mening. Hvor ofte er det du trompkjører bilen din og stopper den rett etterpå uten og kjøre rolig et lite stykke først? Men bruker du bilen mye på bane kan det kansje vært lurt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2010 (endret) Mulig jeg spør dumt her nå, men ble veldig nysgjerrig på dette jeg også. En slik "after run pump"... Er det i disse bilene orginalt? Kikk under innsuget ditt, der sitter en liten elektrisk pumpe Skjelden den starter da termostaten som styrer den orginalt ikke kobler inn før på 120 grader, hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...