Anbefalte innlegg

Hei alle gutter og jenter! : vinke :

Volvoen min bruker kjølevann, og jeg mistenker at det er toppakningen, for det er trykk i kjølevannsbeholderen når jeg skrur opp toppa.

Er det noen som bytter slikt her inne, eller vet om noen som gir god-pris på dette?

Takker for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle gutter og jenter! : vinke :

Volvoen min bruker kjølevann, og jeg mistenker at det er toppakningen, for det er trykk i kjølevannsbeholderen når jeg skrur opp toppa.

Er det noen som bytter slikt her inne, eller vet om noen som gir god-pris på dette?

Takker for alle svar :)

Sjekk først om vannet tar andre veier ut av systemet. Det er normalt at det er trykk på ekspansjonstanken ved varm motor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk først om vannet tar andre veier ut av systemet. Det er normalt at det er trykk på ekspansjonstanken ved varm motor :)

Skal vel kunne være mulig å se om det er eksos eller olje om det går i vannsystemet.

Har kjølevæsken den vanlige fargen sin da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel kunne være mulig å se om det er eksos eller olje om det går i vannsystemet.

Har kjølevæsken den vanlige fargen sin da?

Tror ikke det er topp pakningen.. Tror det er en lekkasje på en slange til turboen.. Skal se mer på det en annen dag.. Kjølevæsken har den vanlige fargen ja.. Så det er eventuelt at det går i eksosen om det er pakningen.. Har ikke kjent noe lukt eller sett noe hvit røyk da.. Lukter eksos og ser ut som eksos.. Får se mer på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.