#1 Skrevet Oktober 28, 2010 (endret) som tittelen sier, hva er detta? har 4stk liggende men vet ikke helt om jeg skal gidde å pusse dem ned, selge dem eller kaste dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2010 Det er ikke Schmidt ML da? Lignet en god del, spør du meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2010 Sikkert Revolution felger. De blir solgt som Schmidt i Tyskland. Dette er vel RF eller RF-x versjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2010 takker, da får jeg se ann hvor rette de er før jeg bestemmer meg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2010 du må hvertfall ikke kaste de! da kan du kaste de hit i så fall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2010 Revolution RFX er de ultimate 80-talls klassikerfelgene. Bør absolutt pusses og settes på Golf 2. Scmidt ML er kopier fra 90-tallet eller senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2010 blir nok satt på jettan men har ikke sjekka om det er 4x100 eller ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...