Hvem kan polere opp kanten på felgene mine?

Anbefalte innlegg

Har tatt ut senter og skal lakke disse, i mens må felgkanten polers opp.

 

Hvem gjør slikt billig? Har fått pris på 800-1000kr pr felg, men synes det var litt frøyt. Kan vel ikke være store jobben hvis man setter tønna i en dreiebenk eller lign?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt ut senter og skal lakke disse, i mens må felgkanten polers opp.

 

Hvem gjør slikt billig? Har fått pris på 800-1000kr pr felg, men synes det var litt frøyt. Kan vel ikke være store jobben hvis man setter tønna i en dreiebenk eller lign?

 

Ikke store jobben, men jeg brukte over 30 timer på Kopperuds 19" Speedline

Da pusset jeg for hånd (80-2000+ poleringsskive på poleringsmaskinen). Har du maskin/dreiebenk skal du jo ha betalt for maskintiden også. Er maskinen stor nok til felger er det ikke noen billig hobbymaskin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse gutta: http://www.felgretting.com/index.htm

 

Mener jeg brukte disse på BBS LMene jeg hadde for noen år siden. Strakk de opp før jeg solgte dem.

 

Neida, er vel ikke gale prisen med tanke på jobb og verktøy. Uansett kommer jeg IKKE til å begynne på dette selv.

 

Skal lakke senter, polere kant og skifte skruer. BBS skal ha 50 euro pr felg får å skru de sammen med originale BBS skruer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du noen og eventuelt til hvilken pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.