#1 Skrevet Oktober 28, 2010 Hei, skal til Haugesund imorgen, og lurte på hvordan føret er nedover? Kjører på sommerdekk ennå pga mangler låsebolten til hjulmuttrene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2010 kjører ikke i stord men kjører daglig til haugesund å trur ikke de skal vere noe problem skal verr 11grader ser jeg imorgen så vist der holkeføre du er redd for har du ingenting å frykte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2010 Våt og bar vei. Er meldt 10-11 grader i morgen så du vil neppe møte noe glatt vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2010 Samme her på Stord Går nok helt fint med sommerdekk. Kan ikke si det samme for han som måtte parkere Boxsteren sin i hagen vår i 3 uker for et par vintre siden. Skulle kjøre fra Stavanger til Bergen, og hadde sjekket på yr.no som meldte 3 grader i stavanger og 1 i bergen. I hans hode var det da 2 grader hele veien imellom, så han dro avgårde på sommerdekk. Var minus 2 og klinkis på stord.. Jeg hadde lyst på en boxster helt frem til det, nå vet jeg hva slags folk som eier de Måtte kjøre han til flaggrute-kaien så han kom seg til bergen, og han måtte hente bilen når det var blitt mildt i været igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2010 Det hørtes bra ut! Får satse på at senk og felg går rett gjennom da! Hvor lang tid tar d fra skjersholmane til raglamyr ca? Har alltid kjørt skånevik hgsd før,men er skeptisk til føret gjennom Ølen/Etne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2010 ikkje noe problem å kjøre gjennom Ølen/Etne men vill ta ca 1 time vill jeg tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2010 ikkje noe problem å kjøre gjennom Ølen/Etne men vill ta ca 1 time vill jeg tru Okay;) Da blir det den veien hjem igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...