Føreforhold Stord-Haugesund.

Anbefalte innlegg

Hei, skal til Haugesund imorgen, og lurte på hvordan føret er nedover? Kjører på sommerdekk ennå pga mangler låsebolten til hjulmuttrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører ikke i stord men kjører daglig til haugesund å trur ikke de skal vere noe problem ;) skal verr 11grader ser jeg imorgen så vist der holkeføre du er redd for har du ingenting å frykte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våt og bar vei. Er meldt 10-11 grader i morgen så du vil neppe møte noe glatt vei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her på Stord :) Går nok helt fint med sommerdekk.

Kan ikke si det samme for han som måtte parkere Boxsteren sin i hagen vår i 3 uker for et par vintre siden. Skulle kjøre fra Stavanger til Bergen, og hadde sjekket på yr.no som meldte 3 grader i stavanger og 1 i bergen. I hans hode var det da 2 grader hele veien imellom, så han dro avgårde på sommerdekk. Var minus 2 og klinkis på stord.. Jeg hadde lyst på en boxster helt frem til det, nå vet jeg hva slags folk som eier de :P Måtte kjøre han til flaggrute-kaien så han kom seg til bergen, og han måtte hente bilen når det var blitt mildt i været igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes bra ut! Får satse på at senk og felg går rett gjennom da! Hvor lang tid tar d fra skjersholmane til raglamyr ca? Har alltid kjørt skånevik hgsd før,men er skeptisk til føret gjennom Ølen/Etne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikkje noe problem å kjøre gjennom Ølen/Etne ;) men vill ta ca 1 time vill jeg tru ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikkje noe problem å kjøre gjennom Ølen/Etne ;) men vill ta ca 1 time vill jeg tru ;)

Okay;) Da blir det den veien hjem igjen!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.