Anbefalte innlegg

Vil det bli bare tull om jeg kjører med 215/45 foran, og 225/45 bak? Gjelder ikke Vag bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel greit med bredere bak, er vel ofte det på BMW originalt med større hjuldimensjoner, hvis det er det du har? Men 8,5" på 215-dekk hørtes litt voldsomt ut.. Selv har jeg 8,5 på 245, som jeg synes er perfekt. Hadde 9" før, som var hakket for bredt i mine øyne. Ble litt strekk på dekket. Men noen liker jo at felgen stikker godt utenfor dekket, masse strekk osv... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel greit med bredere bak, er vel ofte det på BMW originalt med større hjuldimensjoner, hvis det er det du har? Men 8,5" på 215-dekk hørtes litt voldsomt ut.. Selv har jeg 8,5 på 245, som jeg synes er perfekt. Hadde 9" før, som var hakket for bredt i mine øyne. Ble litt strekk på dekket. Men noen liker jo at felgen stikker godt utenfor dekket, masse strekk osv... :)

 

Takk for svar!:)

 

Er på Bmw ja.. er snakk om vinterdekk, så vil ikke ha så brede dekk+ at jeg har sansen for dekkstrekk :-) Ender opp med 225/45 på alle 4 ser det ut som..:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mer fornuftig, blir greit med strekk også da, vil jeg tro... På meg blir det 225/50-17 og 7,5" felg. Etter kjøp av nye sommerhjul får jeg være litt fornuftig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.