#1 Skrevet Oktober 29, 2010 Hei Då er det snart ny mnd, så torsdag 4 nov kl 19:30 er det nytt møte MacDonals Oasen, må ha litt forbehold, madamen har termin på mandagen etter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2010 Kommer nok med Subaruen, endelig har jeg garantert ikke vakt Håper noen andre kommer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2010 Får se om jeg får tatt turen innom Trenger noen flere stickers, om du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2010 Får se om jeg får tatt turen innom Trenger noen flere stickers, om du har? Har det ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2010 Jeg kommer. Har frest ferdig delene til deg Fridtjov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...