Anbefalte innlegg

vurderer og oppgradere en kjørevarmer i en 07mod passat 3c. etter litt googling og søking her ser det ut som det er t91 kit som passer desse bilene? eller passer t90 og t100 og? noen som har montert ett slikt? mye arbeid? og må dette kodes? finnes det andre alternativer?

tips til nettbutikker ol med hyggelige priser taes imot med takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har søkt på ebay ja.. men ser ikke ut til att tyskere vil sende til norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun et slikt kit som trengs?

Må vel ha noe kabler også, og så har jeg hørt snakk om at man må ha et annet climapanel også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt av kabler følger med på settene eg har funnet på ebay osv så skal ikke trenge noe mer! klima panel osv må vel kun byttes om du skal styre timer via kjørekomputer?. det trenger ikke eg har nok med fjernkontrollen som følger med settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da er det elektrisk sirkulasjonspumpe for kjølevann originalt på bilen, og styreboksen i disse kittene starter sirkulasjonspumpa og starter kupevifta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om eg har forstått alt riktig så stemmer det ja. men finner bare slike sett på tysk ebay og ingen som vil sende til norge.. prisene hos norske forhandlere har eg ikke fått enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er klar over att eg trenger mer en fjernkontrollen.. derfor eg ser etter t91 KIT. og vil ha fjernkontroll. prisene til kcl mener eg er helt på jordet. har sendt forespørsel til mange firmaer nå så får se om noen vil sende til meg. koster ca 3000 i utlandet. og ca 5000.- hos rimligste i norge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det et slikt kit på meg også, tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er klar over att eg trenger mer en fjernkontrollen.. derfor eg ser etter t91 KIT. og vil ha fjernkontroll. prisene til kcl mener eg er helt på jordet. har sendt forespørsel til mange firmaer nå så får se om noen vil sende til meg. koster ca 3000 i utlandet. og ca 5000.- hos rimligste i norge

Om du finner noen plass og kjøpe det, så del det gjærne. Svogern min er på utkikk etter akkurat det samme til sin Passat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk til slutt kjøpt ett t100 kit av en på ebay.de vart 2400.- inkl frakt for ett nytt kit. så da gjenstår det bare og se om eg klarer og montere dette og får det til og fungere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også trålt ebay, men jeg klarer ikke og finne noe til passat. bare til T5 og touran. Hvilken selger kjøpte du fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var av en privat person. fant ett par stykker som skulle vere til passat. men er det noe forsjell på om det er til passat eller touran? ser for meg ut som det er samme settet? men t5 har annen ledningsmatte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med denne monteringa? Trengte vel mere enn bare T91 settet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått montert inn mitt enda disverre. Men skal gjere ett forsøk nå snart.

I tillegg til t100/91 trenger du en usb dongel for og få kodet bilen så sirkulasjonspumpe og kupevifte fungerer. Og dette må kodest inn via webasto diagnose system. Om eg har forstått alt rett kan dette ikke gjørest via vcds.

Usb dongel koster ca 1500.- og kan kun brukest til 1 bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold oss oppdatert på hvordan det går. Virker som det er ganske mange her på forumet som vurderer å bygge ut dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått montert inn mitt enda disverre. Men skal gjere ett forsøk nå snart.

I tillegg til t100/91 trenger du en usb dongel for og få kodet bilen så sirkulasjonspumpe og kupevifte fungerer. Og dette må kodest inn via webasto diagnose system. Om eg har forstått alt rett kan dette ikke gjørest via vcds.

Usb dongel koster ca 1500.- og kan kun brukest til 1 bil.

Den USB dongelen, er det den som heter IPCU styreenhet som styrer climatronicen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt herfra, om jeg ikke husker feil så minnes jeg de dro av tysk mva også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.