#1 Skrevet Oktober 29, 2010 (endret) Noen som har gjort det? Det er ett hull med ett T spor på siden av tenningslåsen som det kan se ut som det skal noe inni. Har satt inni skrujern men ingenting skjer (Vridd nøkkelen også). Er også en liten popnagl på ca 4mm i diameter på siden der som jeg mistenker kanskje skal borres ut? Hadde vert fint om noen visste dette slik jeg slipper å bryte i stykker hele greia... Går det forresten ann å få ut den senderen i enden av tenningslåsen (startsperre plastsak) uten å ta ut tenningslåsen? Setter stor pris på litt hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2010 Her er noen bilder av aktuell tenningslås: Lurer på om den naglen som stikker opp skal borres bort eller noe skal gjøres inn i det hullet. Men har prøvd å låse av inni det hullet uten noe resultat... Takker og bukker om noen vet hva som skal gjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2010 Her er det bare vold som må til, mye av det også De herdaboltene på toppen, som virker knekt,(de heter jo knekkbolter) må du borre to delhull i, for å så utøve ennå mere vold, da dette sitter noe JÆVLIG. (somregel meg et stort skrujern) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2010 Har en brukt tenninslås liggende med fungerende nøkkel om du trenger forresten For lurte på om du skulle bytte hele tenningslåsen, eller bare innmaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2010 Har hele tenningslåsen fra to biler og har brukt litt "vold" som du sier på den ene.Men kommer ingen vei. Kan sikkert borre ut boltene som holder hele holderen men skulle tro det var en enklere løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2010 Var kun selve innmaten jeg skulle skifte. Men for se nå litt hvordan det blir.Har borret hull i husene på tenningslåsen for å komme til låsingen som er på de og fått de ut. Men det var selvsagt forskjell på tenningslåsene da den ene er 1cm kortere enn den andre,andre spor++ Eneste er vel kontakten på den startsperra som er den samme og utseende på det en ser på utsiden. Men fått ut ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...