#1 Skrevet Oktober 29, 2010 Hvor mye mer arbeid er det å hive en vr6 motor ned i en golf 2 syncro i forhold til en fwd? Passer feks 1.8 syncro girkassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2010 Er det ikke noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2010 Tror nok ikke du skal baser deg på 1.8 kassa gitt, må bruke vr6 kassa, det skal vel bolte rimelig greit overens det i en 2er syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2010 er ikke noe særlig værre enn fwd. men du må ha en vr6 syncro kasse. og bak diffen må vel byttes. jeg hadde byttet undersell bak og forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2010 Kan være det er like lurt å bytte hele drivlinjen fra g3 vr6 syncro da? Hadde vært artig å sjekka ut dette litt nermere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2010 Er samme innfestninger i karosseriet bak på mk2 og mk3 Syncro. Flytt over alt fra mk3 Syncroen... Det er foran det må trikses litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2010 Skal du selge vraket ditt da Marius? Frostilling fra g3 vr6 fwd passer jo fremme, så blir jo evnt girkasse og motor og kanskje drivakslinger som blir problem da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2010 Hehe: Kanskje? Det foran passer vel også, men visstnok krever det noe massering av høyre rammevange. Vet ikke om dette er nødvendig. Man må også tilpasse litt hull for gjennomføring av girwire og montering av girspak. Dette finner du nok av informasjon om på nett. Pedalsett og instrument er vel det "vanskeligste". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2010 svært lite tilpassning.. du må bruke pedal sett fra passat vr6 med tilhørende clutch system. du må lage et hull til master clutch sylinder. bare å skru forstillinga rett på bilen. du må og bruke fjør bein osv frea vr6. motor festet på passasjer side må senkes 19mm. du må koble om rygge bryteren på gir kassa. du må motere på wire giringa fra vr6`n. vr6 nettet passer tilogmed i sikrings boksen. må muligens bytte noen sikringer da. letteste er å bruke sikrings boksen fra vr6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...