Anbefalte innlegg

BBS generelt er jo brukt opp etter min mening!

Sorry, men LOL!!! : smil :: dum : Det går ikke ann å si engang.

Til trådstarter: Vanskelig å bestemme seg for felger. Tror 19" CH i koksgrå eller no lignende kunne blitt tøft :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke kantfelger på meg denne gangen... blir nok noe mer litt racing aktig alla OZ

Nei ET bryrvi ikke oss omm , om man blir stoppa så er det bare å sette påorginalhjulene og vise bilen og så bytte tilbake,..... Det som teller er at det ser braut på bilen !!!

Ja, så lenge du får felgen på bilen og den ikke stikker en halvmeter ut fra skjermen, så er det bare å kjøre på:D

OZ er ikke feil! Den tunge bilen har ikke vondt av lette felger;)

Sorry, men LOL!!! : smil :: dum : Det går ikke ann å si engang.

Hehe, ok, kanskje litt drøy:p Men du må være enig i at BBS er ekstremt mye brukt! Og hver gang noen her spør etter hvilke felger de skal ha så er det alltid noen som kommer med BBS forslag, hehe!

Mulig det bare er mitt inntrykk...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lorinser LM1 9x19 ET44, 2-delte felgs ;)

DSC00224.jpg

EDIT:

For pokker, du har jo 5/100, da går jo ikke 5/112 på uten spacer og da ryker ET....

EDIT 2:

Nei, ikke sikkert det gitt! S3 har lav ET, så med 15mm 5/100 -> 5/112 adapter så får du ET 29 som kaaaaan gå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ok, kanskje litt drøy:p Men du må være enig i at BBS er ekstremt mye brukt! Og hver gang noen her spør etter hvilke felger de skal ha så er det alltid noen som kommer med BBS forslag, hehe!

Mulig det bare er mitt inntrykk...: klø :

Dét kan jeg si meg enig i, ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT 2:

Nei, ikke sikkert det gitt! S3 har lav ET, så med 15mm 5/100 -> 5/112 adapter så får du ET 29 som kaaaaan gå.

Ja da kan det kanskje gå , men jeg er nok ute etter litt mer racing felger denne gangen, så har sendt forespørsel på oz ultraleggera : smil :

Ang ET på bilen , i mitt vognkort som jeg har foran meg her nå så står det Min innpress på 32mm : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bredde og ET skal du handle da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bredde og ET skal du handle da?

Har jeg ikke bestemt meg for ennå , kommer ann på hvilke felger jeg går for til slutt det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm likte disse her litt også jeg , Tenzo type 1 , her i 3 varianter , svart, svart med rød ring, og koksgrå... disse fåes i 8,5x19 et45 da.. men med spacere så blir jo dette bra kanskje , er i grunn ikke veldig glad i svarte felger på svart bil .. men var jo kule felger da....

Tenzo_3.jpg

Tenzo_2.jpg

Tenzo_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med disse da , Importeres av Felgimport og spesialtilpasses bilen : klø :

Volt  RE.72.dpi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Hvite felger da ... av denne typen ....

tenzo-cuzco1-white_8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tror jeg blir meget bra på svart S3:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.