#1 Skrevet Oktober 29, 2010 Æ har en A4, 1.8 turbo som driv å kødde litt..Når æ kommer opp i 0,6 bars ladetrykk så e det akkurat som den møte motstand og fjuske..Nesten som den bynne å "fise"..Men viss æ gir helt rolig gass hele veien så funke den helt normalt..E det nån som har opplevd nåkka av det samme?? Kan det være en av coilan som tøve? Pluggan? luftmassemålern? eller kansje chipen i hjernen? Vil gjerne ha nån goe råd.. mvh Mattis Sandvik Ellefsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2010 Ikke skriv på dialekt er du grei! Forøvrig så høres det ut som klassisk coil-feil. Les ut feil å se om det ligger registret feiltenning på en eller flere sylindere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2010 hehe..skal prøve å la være med å skrive så mye på dialekt Skal høre me de på verkstedet om jeg får låne hiddenen deres å ta en liten diagnose for å se hva som dukker opp på diagnosen..Når jeg kommer opp på 0,6 bars ladetrykk så er det som om den kutter på en sylinder..Ellers funke den helt normalt på tomgang og på helt rolig gass pådrag..Takk for råd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2010 Prøv over en annen luftmassemåler å se om det utgjør forskjell. Om du har noen i nærheten med 1,8t da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2010 Les ut feilkoder, er nesten sikker på at det er et coil problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2010 Hei mattis, dersom du er i Tromsø i løpet av dagen så kan jeg lese ut feilkoder for deg, har vag-com i bilen min hele tiden. Du kan sende meg en melding på 913 48 932 dersom du trenger dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2010 hei martin.. E nok desverre ikke i nærheta av tromsø bor i kjøpsvik. di har diagnose utstyr på et verksted hær. må bare få en kompis til å lese det av men takk for at æ har muligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2010 nett hatt de samme på min.skiftet coiler og lmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2010 stian.. okei..må se om æ ikke høre me ei frøken som har en a3 1.8 t om æ får teste hennes coila og kansje lmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2010 Dårlige plugger og eventuell for stor pluggåpning kan også gi slike symptomer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...