Luftmengdemåler/masse måler, hvilken skal jeg ha?

Anbefalte innlegg

Min gikk til gaikens i kveld etter litt sladding og må ha ny.

Er en 'uorginal' av noe slag som står på, står ingen nummer på denne som jeg kan se, på mekonomen sine sider osv er det en som koster over 3k en som koster 1600kr som skal erstatte en eller annet med et eller annet nummer osv..

99 A4 1.8Tq AEB.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ditt oppsett ville jeg gått for original sensor i et 3" hus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er LMM allikavel, jeg har nå prøvd en fungerende, ble ikke bedre..

MEN oppdaga at jeg har en lekkasje på trykkgata mi rett etter turbo, der resrik ventilen orginalt sitter, jeg har flytta min resirk ventil ned i fangern, og den flensen der resirk orginalt sitter er gått full lekkasje på..

Jeg hadde tetta det sånn midletidig med det er nå lekkasje der åpent rett ut, skal ordne det nå straks og se hva som skjer da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiks lekasje din du:)

tror min kosta borti 3 k på mekonomen ivertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norskbildelesenter er vel det billigste alternativet. Kjøpte selv til en passat til AEB motor der nettopp og den fungerer nå utmerket.

Fikk selv samme problem som deg her om dagen og var overbevist om at LMM min var gåen siden bilen gikk fint når dro av ledningen til LMM.'

Men viste seg at et rør til intercooleren hadde løsnet så når den ikke blåste i friluft fungerte alt igjen: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.