#1 Skrevet Oktober 30, 2010 Hei! Sliter med at min kjære mors Audi spiser blinklys- og parklys pærer foran på bilen. Skifter disse med jevne mellomrom, men de ryker usedvanlig fort. Det er bare på disse pærene dette skjer. Kan det være et spenningsproblem eller den slags? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2010 Hei! Sliter med at min kjære mors Audi spiser blinklys- og parklys pærer foran på bilen. Skifter disse med jevne mellomrom, men de ryker usedvanlig fort. Det er bare på disse pærene dette skjer. Kan det være et spenningsproblem eller den slags? Har du målt ladespenningen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2010 Nei, det har jeg ikke gjort. Mangler utstyr for det! Skal ikke akkurat kalle meg selv en dreven hobbymekaniker. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2010 Har vel et vanlig voltmeter? Selges for en slikk og ingen ting på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2010 Det var et godt tips! Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...