har rotet det til så rns-e ikke slår seg av/på med tenninga.

Anbefalte innlegg

aner ikke hva jeg har huket av på men driver å skal installere ryggekamera og har i den forbindelse kidet litt og koblet litt bak rns-e, og den biten går bra,men av en eller annen grunn så har det skjedd det rns- e ikke slukker og starter ved tenninga? klokka ,lysa og knappene på rattet komunikaserer med hverandre så det er bare dette som ikke virker.

noen som hvet hva jeg har gjort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok surret det til med can-bus koblingen vil jeg tro, eller gjort noe som det jeg beskriver under.

Jeg har forøvrig et generelt råd når det gjelder ettermontering av ryggekamera. De aller fleste slike løsninger benytter et multimediaadapter, og de aller fleste produsenter av slike advarer mot å benytte andre kamera enn de som de selv produserer eller selger. Sier ikke at du har gjort det, men jeg har flere slike henvendelser den siste tiden og alle har problemer i samme gate som deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag virket alt som det skulle igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bare si, typisk RNS-E.

Bra det ordnet seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.