#1 Skrevet Oktober 30, 2010 Er det noken som veit kven som selger svarte lister til audi B7 ? dei rundt vindua. Og i tillegg , er det muligt å få kjøpe svarte rails til ein høvelig fin pris? Takkar På Forhand For Alle Svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2010 Møller'n har nok, men om det er til en "høvelig" fin pris, det tør jeg ikke garantere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2010 Der problemet ligger , det med prisen Ingen som veit om andre plassar ? USA? vist noken kunne ha våre kjekk å skaffa meg delenummera kunne eg kanskje leite litt rundt Har ikkje funne det med å sjekke rundt uten nummer , så kanskje gjere eit nytt forsøk med nummer tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2010 Du kan jo bare lakkere de som står på bilen: klø : Jeg gjorde det på passaten min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2010 Listene? rails? eller begge deler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2010 ingen som har delenummer på dei svarte listene ? og eventuelt dei svarte railsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...