Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hva impresset på polo 6N er?

Og passer felger meg ET 18 eller 42 på den? Hva betyr det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

innpresset på polo 6N er ET43 og hub senter 57,1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle meg hva impresset på polo 6N er?

Og passer felger meg ET 18 eller 42 på den? Hva betyr det?

Om de passer kommer ann på hva du mener med passer og hvor brede felgene er. Med ET 42 er det stor sjanse for at hjulet subber i fjærene, med ET 18 stor sjanse for at de subber ytterst i hjulbuen.

8-14 ET 18 med 195/45-14 vil antagelig gå rett på, muligens med noe valsing

Hva slags senking du har vil også spille inn (type, hardhet osv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

innpresset på polo 6N er ET43

tror dette er feil på min polo 6n 97 mod er det ET35 som er orginalt jeg kjører med 7x15" et 37 med 195/45-15" på mine sommer dekk og det subber ikke i det hele tatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener at det er 43 på 6N og 6NF, men det er mulig jeg husker feil??

og en felg trenger ikke subbe selv om innpresset er "litt" feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror dette er feil på min polo 6n 97 mod er det ET35 som er orginalt jeg kjører med 7x15" et 37 med 195/45-15" på mine sommer dekk og det subber ikke i det hele tatt

De originala jernhjula har ET noenogførti. Men de fleste aftermarket 7X15 aluhjul har ET rundt 35. Som det sies ovenfor: Hvorvidt det vil subbe er avhengig av senking (eller mangel på det;)). Med 35mm senk skal det mye til at det subber, med mindre du pleier å ha Moskva-Marit baki (om hun greier å komme seg bak i en Polo er en helt annen sak). Med Gewinde og 7X15 ET 35 er du garantert subbing - mot fjærbeinet (samt at det trengs å valses for å unngå subbing ute også).

Husker da vi satte 8X15 ET 25 på Rudis Polo i forrifjor: Da Gewinden var justert ned til ønsket høyde rulla det ikke rundt i det hele tatt. Etter voldtekt av alle fire hjulbuene gikk det bra, og det var til og med plass til at hjula kunne fjære:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.