#1 Skrevet Oktober 31, 2010 (endret) jeg har dietz 1280 og 1417 og et ryggekamera ,og alt fungerer . hvis jeg setter rns-e i tv og da setter bilen i revers så kommer ryggekamera på,men hvis rns-e står i radio el. så skjer det ingen ting.... jeg har puttet en pin i C 2 og koblet på en 12+ fra ryggelyset. og 12+ fra ryggelyset på den lilla ledningen inn på 1280 har kodet om (37) channel 4 fra 0-1 har prøvd og sette den i lambo mode. har prøvd og koble den orange ledningen fra 1280 som gir 5+ til C2 holder på og bli grøt i hue snart etter å ha sittet å søkt i timesvis uten resultat.... dietz 1280 selges jo som en boks som kan brukes iforbindelse til ryggekamera..... er det noe jeg har glemt å kode om? jeg har sw 0650. som jeg har skjønt så trenger jeg ikke å ha den i lambo-mode for og ha ryggekamera. altså det jeg lurer på er hva jeg må gjøre for at den automatisk skal skifte til ryggekamera når jeg setter den i revers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2010 http://www.ima-box.de/support/manuals/ima_rfk_en.pdf her er en link som beskriver hva som må gjøres -men siden jeg må ha alt inn med teskje så spør jeg igjen. må jeg ha en ny software for å få den til å bytte automatisk til ryggekamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2010 Hei. Ja hadde samme problem jeg også: bh :Har montert rygge kamera på samb a3 med rns-e. Jeg skippet 2180 boksen for den stjal strømm,slik at bilen ble strømmløs neste dag. Koble ryggekamera ledningen tirekte på 5V inn i rns-e,men du må sjekke om det ligger ferdig stikk i kontakten. På min måtte jeg plugge inn en stikk. Jeg var litt skeptisk ,siden det er 5v inn,men har funket fint . Prøv dette så regner jeg med at det funker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2010 da har jeg fått det til å fungere helt som det skal. skifter til ryggekamera uansett om den står i radio eller mp3 når jeg setter den i revers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2010 Hva gjorde du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2010 ingenting? jeg kodet om (37) gcannel 4 fra 0-1. og kobla 12+ fra ryggelyset til boksen og til C2 bak på rns-e og det fungerte ikke.... dagen etterpå funka det???? men dukla det til så rns-e ikke slo seg av/på med tenninga, og dagen etter funka det også?? begynner og tro at den trenger en viss tid på og stille seg inn etter kodinga? har jo lest om koding av tv in motion hvor du må kjøre en software cd og vente minimum 24 timer uten og skru den på før du skal kjøre en ny sw igjen for å få flyttet route guidens dama fra bakhøytalarararane..... og fram igjen. i mine øyne en innvikla maskin som kunne vært utnytta til så mye mere enn det den blir levert som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2011 sorry at jeg spørr:) men er litt grønn på dette mulighet for og lage en step by step for meg? Har Rns-d og har stans lyst på ryggekamera:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...