Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A6, med Bosch styreenhet til ABSen. Styreenheten min ble ødelagt her i sommer. Etter å ha sjekket pris i Norge beste jeg meg for å bestille en brukt styreenhet (en hel enhet med pumpe og elektronikk) fra England. Et firma er nede reparerer gamle styreenheter og selger de med to års garanti. Når jeg fikk tilsendt denne enheten å erstatten den med den jeg hadde så ble nesten alle problemer løst. Eneste var at den styreeheten de hadde sendt meg hadde feil på ESPen. Firma der nede innrømmet sine feil, men de hadde desverre ikke en styreenhet til å sende meg, så vi ble enige om at jeg skulle sende den styreenheten som opprinnerlig satt i bilen min ned til dem, så de kunne reparere den.

Jeg fikk den tilbake tidlige i uken som var. Jeg erstattet den med den styreeheten som har ESP feil og alt så ut til å virke som det skulle. Alle feilmeldinger var borte. Etter litt prøvekjøring ble bremsene bare dårligere og dårlige, og det viste seg at pumpa nå lekker. Dette var ikke et problem når jeg tok den ut, og heller ikke problem på den andre jeg satt in. Så spørsmålet mitt er som følger. Er det noen som har noen tips til hva som kan være galt? Er det noe jeg må huske å gjøre når jeg setter den inn? Under følger det et bilde som viser hvor den lekker:

ABS unit_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.