#26 Skrevet November 3, 2010 Les gjennom tråden jeg linket til om symptomene kan ligne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 3, 2010 Les gjennom tråden jeg linket til om symptomene kan ligne... har gjort det..flere ganger..men for en type som aldri har skifta olje på en bil engang så er det en viss deffekt når det kommer til forståelse hehe..jeg kan kappe en bil i fillebiter og bygge den opp igjen i blinde men skru...nei..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 3, 2010 etter å lest opp og ned på nett om hvor svake plastrørene i motorommet er skal jeg helt uten tvil lage meg nye i carbon...de ryker ikke med det første;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 3, 2010 sier ikke neitakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 3, 2010 nå har jeg funnet noen feil...lmm var i orden men y røret på spjeldet hadde store sprekker under slangeklemmene..og ene dumpventilen jeg hadde kjøpt hadde låst seg for stempelet hadde satt seg fast av en eller merkelig grunn.så da er det bare å bestille deler imorra og satse på at det ikke er noe mer.. men..lurer på en ting..hvis en av tuboene har gått...skal det vel ryke hvitt,blått eller sort..her er det ingen farge på eksosen men synes den ene turboen lager mer lyd enn den andre skal uansett lage meg alle plastrør i carbon så jeg garderer meg mot kommende lekasjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 3, 2010 Er vel fordi det er bi-turbo at den ene lager mer lyd enn den andre? En spooler tidlig, og en seint? Kan jo være dårlig lager i den ene turboen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 3, 2010 Er vel fordi det er bi-turbo at den ene lager mer lyd enn den andre? En spooler tidlig, og en seint?Kan jo være dårlig lager i den ene turboen også. det gjelder vel bare sekvensielle turboer? på 3000gtn som har samme type motorkonsept så lader de likt hvertfall..høres mer ut som den ene er sliten men er jo som sagt ikke noe farget eksos så jeg får se mer på det etter helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 4, 2010 Er vel fordi det er bi-turbo at den ene lager mer lyd enn den andre? En spooler tidlig, og en seint?Kan jo være dårlig lager i den ene turboen også. Begge spooler likt! En turbo per sylinderrekke, er jo V6'er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 6, 2010 i dag har jeg skifta omtrent alle slangene i motoren og y stykket på spjeldet og et sett med nye dver og bilen virker mye bedre...hva skal en slik bil gjøre 0-100 på sånn ca a..er litt godt vandt så det kan hende den ikke går så verst nå men at jeg er vandt til raskere biler hehe...nå gjør den det på ca 7 sekunder har trykktestet den uten noe særlig trykkfall men høres fortsatt ut som det lekker luft ett eller annet sted..hører turboene veldig godt...litt sånn kompressor hyl liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 6, 2010 Du finner det her: http://carfolio.com/search/results/?terms=a6+2.7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 20, 2010 etter litt feilsøking nå har jeg byttet hjernen mot en s4 hjerne med mtm chip og fått chipet girkassen..var en feil på orginalhjernen og det viste seg at bilen gikk i nødmodus konstant pga multitemp føleren og termostaten som var defekt.. nå går bilen rimelig greit og endelig fått litt futt i seg. takker for all hjelp her inne..den er uvurderlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 20, 2010 Bra du fikk det til tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...