#1 Skrevet Oktober 31, 2010 (endret) Har fått MASSE filmer av en i familien, men har ikke plass eller ønske om å beholde alt. Derfor har jeg en del filmer som kan selges eller byttes. Fortsatt har jeg ca 30 filmer jeg ikke har sett/vurdert så listen kan bli oppdatert. Selges 50kr stk eller evt bytte forslag. Kan ble enige om en fin "pakke pris". DVD Fast & Furious 1-4 boks (selges pga har fått 1-5 boks) DVD Smokey and the bandit (har samle boks) DVD Smokey and the bandit 2 (har samle boks) DVD Rat race DVD White Chicks DVD Land of the lost DVD Sex and the city 2 DVD Battle for haditha DVD The mark of cain DVD The inside DVD Go fast DVD Secrets of state DVD MR73 DVD Ringenes herre - ringens brorskap (har samle boks) DVD Ringenes herre - to tårn (har samleboks) DVD Top gun DVD Terminator DVD Terminator 2 DVD Terminator 3 DVD Saw DVD Saw 3 DVD Saw 4 BluRay Lakeviev terrace BluRay The veteran BluRay Essential killing BluRay The wild bunch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2010 Prøver å bumpe denne om noen skulle være interessert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2011 Ingen interesert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2011 Ingen? Evt bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2012 Oppdatert listen med masse nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2012 Løfter denne opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2012 Hehe, prøvd å selge i over 2 år nå? DVD er vel ut dessverre. Bluray er mere intr nå. Mye DVD på finn gisbort:p Free Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2012 Hehe, hadde en gammel tråd med en 4-5 filmer som jeg bare oppgraderte isteden for å lage ny. DVD er litt ut ja, men skulle tro noen av de var intr for noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2012 Skulle jo tro noen feks ville ha disse. Fast & Furious 1-4 boks, Smokey and the bandit, Smokey and the bandit 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2012 Ingen som er intr i noen av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2012 Bumper denne igjen, eller så får jeg finne på noe annet med disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...